Întrebări frecvente
1. Ce este abonamentul CarFlix?
Abonamentul auto CarFlix reprezintă o soluție inovatoare de mobilitate pe termen mediu, creată pentru a oferi flexibilitate și a aduce mașina potrivită, în momentul potrivit, cu un buget fix. Nu implică avans, iar în preț sunt incluse toate costurile asociate utilizării mașinii, mai puțin carburantul.
2. Cum funcționează?
Procesul este unul super simplu. Mai întâi selectezi mașina, perioada și limita de km lunară, completezi datele și încarci documentele online în contul tău, alegi metoda de livrare și poți face cunoștință cu noua ta mașină. La finalul perioadei contractuale, ai posibilitatea de a alege să continui cu mașina actuală sau să o înlocuiești cu un nou model.
3. Ce reprezintă perioadele de abonament?
Se poate opta pentru 3 perioade de abonament: 6, 12 sau 18 luni. Acestea sunt minime obligatorii, așadar, odată contractată mașina pentru una din aceste perioade, trebuie respectată. La finalul perioadei contractuale, ai posibilitatea de a alege să continui cu mașina actuală sau să o înlocuiești cu un nou autoturism.
4. Ce reprezintă limita de km lunară?
Limita de km lunară stabilită la începutul contractului conform ofertei reprezintă media pe întreaga perioadă contractuală. În cazul în care depășești valoarea totală, se va achita contravaloarea kilometrilor suplimentari la tariful indicat în contract.
5. Care este procesul de urmat pentru achiziția unui abonament?
Procesul este unul simplu și se desfășoară în totalitate online. Mai întâi selectezi mașina, perioada și limita de km lunară, completezi datele și încarci documentele online în contul tău, alegi metoda de livrare și poți face cunoștință cu noua ta mașină.
6. Cine poate contracta un abonament CarFlix?
Abonamentul Carflix este destinat tuturor persoanelor fizice și juridice din România sau care își desfășoară activitatea pe teritoriul României.
7. Ce conține plata inițială?
Pentru accesarea unui abonament auto Carflix nu este necesară achitarea unui avans sau a unui depozit. Plata inițială este formată din: taxa de administrare și prima lună de utilizare.
8. Cum achit factura?
Factura se emite automat cu frecvență lunară și se transmite automat către adresa de
e-mail menționată în contract, putând fi achitată prin transfer bancar. De asemenea, facturile emise pot fi vizualizate în orice moment în contul tău de client.
9. Cum pot intra în posesia autovehiculului ales?
După validarea abonamentului CarFlix, semnarea contractului și efectuarea plății inițiale, mașina va fi pregătită de livrare în cel mai scurt timp. În funcție de opțiunea aleasă, mașina va fi livrată la adresa indicată sau va putea fi ridicată de la sediul nostru.
10. Ce se întâmplă în caz de accident?
În cazul unui accident rutier se va respecta procedura impusă de legislația în vigoare.
Este necesară notificarea daunei către asigurator și către echipa CarFlix în cel mai scurt timp posibil.
11. Ce se întâmplă în cazul în care mașina rămâne imobilizată din cauza unei defecțiuni tehnice?
Toate abonamentele CarFlix au serviciul de mobilitate inclus 24/24. Astfel, în cazul imobilizării autovehiculului din cauza unor defecțiuni tehnice, se va apela numărul de telefon pus la dispoziție la începutul contractului. Mașina defectă va fi ridicată și transportată la cel mai apropiat service, iar tu o să beneficiezi de mașină de înlocuire, pentru a-ți păstra mobilitatea zilnică.
12. Care este valoarea fransizei?
În cazul unui eveniment nefericit, în urma căruia este necesară deschiderea unui dosar de daună CASCO, se va achita contravaloarea fransizei de 500 lei +TVA/eveniment.
13. Care este procedura de efectuare a intervențiilor service și a operațiunilor de înlocuire a anvelopelor?
Mai intâi trebuie anunțată echipa CarFlix cu privire la necesitatea intervenției service, iar noi ne vom ocupa să facem programarea pentru aceasta. În cazul schimbului de anvelope vei fi programat automat fără să fie nevoie de o solicitare din partea ta. Tot ce rămâne de făcut este să te prezinți la programare în data, locația și la ora comunicată, iar la finalul operațiunilor să ridici mașina și să te bucuri în continuare de ea.
14. Pot ieși cu mașina din țară?
Se poate călători în afara teritoriul României cu mașina contractată prin abonamentul CarFlix, tot ce trebuie sa faci este sa notifici intenția cu cel puțin 10 zile înainte pentru eliberarea unei împuterniciri în acest sens, comunicând perioada și țara de destinație. Taxele de drum sau călătorie nu sunt incluse în abonament, fiind necesar să se achite individual.
15. Există posibilitatea să existe mai mulți utilizatori?
Abonamentul CarFlix permite ca mașina să fie utilizată de mai multe persoane. În acest sens, este necesară doar înregistrarea acestora ca utilizatori prin transmiterea CI și a permisului de conducere pentru fiecare dintre aceștia.
16. Care sunt restricțiile de utilizare a mașinii?
Abonamentul CarFlix permite utilizarea mașinii doar pentru uz personal și exclude activități de taxi, rent a car, car sharing, food delivery sau alte regimuri similare.
17. Cum returnez sau schimb mașina?
La finalul perioadei contractule, în cazul în care nu dorești să mai continui cu mașina actuală, se poate preda la sediul nostru sau în una din locațiile partenere. În cazul în care optezi pentru o nouă mașină, odată cu predarea autovehiculului vechi se va prelua și autovehiculul nou contractat.
18. Pot închide abonamentul CarFlix înainte de expirarea perioadei contractuale?
Există posibilitatea de a returna autovehiculul înainte de expirarea perioadei de abonament contractate, fie la sediul nostru, fie în una din locațiile partenere. Returnarea autovehiculului înainte de expirarea perioadei de abonament contractate presupune plata unei penalități, stipulată în contract.
19. Cum prelungesc abonamentul?
Vei fi notificat cu cel puțin 20 zile înaintea datei de expirare al abonamentului CarFlix. Astfel, ai la dispoziție mai multe opțiuni:
fie să prelungești abonamentul cu una dintre perioadele disponibile 6, 12 sau 18 luni, păstrând automobilul actual,
fie să optezi pentru un abonament nou și o mașină nouă,
fie să returnezi mașina și să închei abonamentul.
20. Ce trebuie să știu despre evaluarea mașinilor după predare?
Mașina va fi evaluată la finalul contractului din punct de vedere estetic și tehnic. Se va întocmi balanța de km, iar dacă au fost deschise dosare de daună sau se impune deschiderea unor dosare de daună noi, se vor factura fransizele aferente. Fii fără griji, se va lua în calcul uzura normală a componentelor și nu vor genera cheltuieli suplimentare.